Theemerk Bradley's vernieuwt Fairtrade en biologische theelijn

Bradleys organic groep

 

Het theemerk Bradley's vernieuwt haar productlijn van Fairtrade en biologische thee en introduceert het onder de naam Bradley's Organic. Vrijwel alle facetten van het product zijn onder handen genomen: van het doosje en het grafische design tot de samenstelling van de theeblends.

De lancering van Bradley's Organic is onderdeel van de reeds eerder ingezette relaunch van het merk. Het vernieuwde assortiment is uitgebreid van 10 naar 15 smaakvarianten. De bestaande blends zijn verbeterd en hebben een meer intense smaakbeleving gekregen. Daarnaast zijn er vijf trendy nieuwe smaken toegevoegd. Een greep uit de nieuwe blends zijn bijvoorbeeld Moringa & Gember, Sencha & Matcha en Witte thee & Kamille. De gehele productlijn is zowel Fairtrade als biologisch gecertificeerd.

Nieuwe uitstraling

Het assortiment van Bradley’s Organic heeft daarnaast een nieuw kleurrijk en strak design gekregen. Alle onderdelen van de verpakking zijn recyclebaar. Het doosje wordt niet langer in folie verpakt en is toch volledig afgesloten en hersluitbaar. Verder zijn de papieren theezakjes van Bradley’s Organic voorzien van een geknoopt touwtje, waarmee nietjes tot het verleden behoren. De kwaliteit van de thee blijft optimaal behouden, doordat de heatseal enveloppen volledig gesloten zijn.

Compleet aanbod voor horeca

Het portfolio van het merk Bradley’s omvat naast de Organic productlijn ook Bradley’s Favourites, Piraminis en Originals. Deze productlijnen zijn ook allemaal voorzien van het Fairtrade keurmerk. Bradley’s richt zich vooral op horeca en is niet in supermarkten verkrijgbaar. Ter ondersteuning zijn accessoires beschikbaar zoals theekisten, glaswerk en thee menukaarten.